Merhaba arkadaşlar
Öncelikle 38+3 de covid 19 dan dolayı hastaneye yatırıldım.Hiç bir özel hastane kabul etmedi kendi gittiğim hamilelik boyunca kontrole gittiğim hastane bile covidden dolayı kabul etmedi .İlaç tedavisine başlandı.Cuma günü hastaneye yatış için aldılar.Tabi ben bebeğime bişiy olacak diye korkuyorum ağlıyorum duygularım karma karışık pazar günü gecesi saat 4 buçuk gibi uyandım tuvaletim geldi sanıyorum tuvalete gidiyorum meğersem suyum geliyormuş anlamadım hemen hemşireye seslendim ve geldi sancım olup olmadığını sordu hiç bi sancım yok sadece kasılmalarım olduğunu söyledim açılmamın olup olmadığına baktılar 3-4 cm açılmam olduğunu söylediler nsty aldılar yavaş yavaş sancılarım başladı.Saat 5 oldu hemşire tekrar geldi açılmama baktı 6-7 cm olduğunu söyledi tabi sancıdan duramıyorum kıvranıyorum .Eşimi arıyorum bi yandan uyuyor ulaşamıyorum.Annemi aradım haber verdim o esnada sonrasında hemşire geldi bi odaya aldı. Tabi covid 19 olduğum için doğumhaneye bile almıyorlar bir oda ayarlamışlar orda doğum gerçekleşecek tekrar nstye aldılar açılmama baktılar 10 cm açılma olmuş. Çatala aldılar sancılarım azaldı bianda daha sonra ıkınmamı istediler defalarca denedim artık gelmiyor bu gelmicek diye bağırmaya başladım en sonunda güçlü bir ıkındıktan sonra bişiy patladı ve karnımda bir boşluk hissettim .Saat:06:40da Zeynep’im doğdu bir oh çektim içimden çok kısa bir sürede doğdu.Biraz dikişlerim var kesisiz bi doğumum oldu çok şükür kolay oldu.Hep sezaryan düşünerek yaparım diyordum doğumumu.Allahım bi kapımı kapadı bana bu hastalığı verdi ama doğumum kolay oldu çok şükür .Bebeğimi kucağıma alıp kokusunu içime çekemedim dokunamadım.Bebeğime test yapıldı negatif çıktı çok şükür.Doğumdan sonra 3 gün daha hastanede yattım ve sonrasında evde karantinadayım bebeğime annem bakıyor.Kucağıma almak için negatif olmayı bekliyorum.Dualarınızı eksik etmeyin hanımlar. Sizden dua istiyorum 🙏🏻