Hhilall Kızlar dun bıraz ayakta fazla kaldım taşınıyorum ev toplamayla ugrastm bugun vajınamın ıcı batıyır sanki alt taraftan bunu yaşayanlar var mı?? 12 haftalık hamıleyım
Ayseguls denizz89 Hhilall Canım ben de evimi taşıyorum 9. Haftamdayım. Aynı sorun bende de oldu. Doktora batma oldugunu söyledim. Öyle birşey hissedersen yat dinlen kalkma dedi. Dediğini yaptım 2 3 gün yattım ama agrım dinmedi. Kontrole gittim kesede kanama olmuş az birşey progestan vurdu. Magnezyum tablet verdi. Batmalara iyi gelir dedi. 10 gün sonra kontrole çağırdı. O zamana kadar yatıcaksın kalkmak yok dedi. Dinlenmek en önemlisi bence
Birgulbasegmez2 Hhilall canım bendede oluyor ayakta kalmaktan dolayı dinlenince geçiyor arada hep oturmaya çalış
denizz89 ben 16haftalıgım misafirlerm vardı birhaftadr bende de alt tarafta iğne gibi batma ve sızlama oldu çok korktum inşAllah bişey değildir ama büyük ihtimal yorgunluktandır
Hhilall denizz89 yorulunca belim falan cok agrıyırdu sırtkm falan ama bu ilk defa oldu ::/ allahtan doktor randevun yakın :/ inşallah bısı olmaz
denizz89 canım benm de bel ağrım var ayakta yarım saat fazla duraym belim agrıyor cok fena bolca dinlen ..o bel agrısı da bizim şansımız canm yaa benm sürekli ağrıyor belim.ben ıkıhafta snra gidince soracagm inşAllah doktoruma