Sedadmrhn İkili ve üçlü tarama testini yaptıran veya yaptırmayan anne adayları varmı? Ben 16+5 teyim ikili tarama testini yaptırmadım pişman değilim aslında ama bazen aklıma geliyor yaptirsamiydim diye. Siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında bilgisi olanlar bana yardımcı olursa sevinirim 🙂
Sirinanne Sedadmrhn bence bunlar annenin bebekle ilgili vereceği ilk kararlar ve kişiden kişiye göre değişir. Ben tüm testleri yaptırdım detaylı ultrason da dahil. Bilmemek ve kontrollere gitmemek benim için daha stresli olurdu o yüzden şimdi içim rahat. Siz de içinizin rahat olacağı bir yolu seçin geriye dönüp düşünmeyine diye tavsiye verebilirim.
Bebek-geliyor Sedadmrhn merhaba ikili testti bende yaptırmadım. Üçlü ve dörtlü testi de yaptırmayacağım. Sadece detaylı ultrasona gireceğim.
Kbras Sedadmrhn ben 2li testimi yaptırdım diğerlerinide kesinlikle yaptırcam içşme dert olsun istemiyorum
Tunc35 Ben yaptıramadım haftam geçmişti ama sonra doktora sordum. Yaş,kan grubu,kalıtsal hastalık olup olmadığını sordu ee tamam gerek yok o zaman dedi
Sedadmrhn Bebek-geliyor bende oyle düşünüyorum aslında ama üçlü testi yaptırıp yaptırmama konusunda da çok kararsızım
Bsragklp Bebek-geliyor peki kontrollere Gittinizmi o ayda üçlü tarama testini düşünmüyorum bende ama yınede gitmem gereklimi
Sedadmrhn edalianne yani öyle bir durum olsa bile aldırmayı dusunmedigim için gerek duymadım ama şuanda kararsız gibi hissediyorum kendimi yada bilmiyorum psikolojik olarak şuan öyle de olabilirim
Aada Ben bu durumu çok saçma buluyorum. Tamam her koşulda kabulümüz denebilir ama bir şey çıksa bilerek bilinçli hareket etmek anne ve babanın GÖREVİ. İkincisi üçlü testte nöral tüpe bakılıyor. Allah korusun ona göre takviyeler vs düşünülür. Hele detaylı yaptırayım mi diye soranlara bir şey demiyorum bile. Kafasına göre hareket ediyor millet
Sevonn Hangi haftada yapılmalı ikili tarama testleri acaba benim ilk gebeliğim ve gerçekten yaptırmalı miyim