Herkese merhaba hanımlar💁🏼♀️
38+5te olan gebeyim sayılı günlerimiz var sanırım☺️ 38.haftada lekelenmem geldi sanırım nişandı doktorum normal oldugunu söyledi muaynedede bebeğimin doğum kanalına girdiğini gördü ara ara hala geliyor leke ha bugun ha yarın bekliyoruz benimle aynı durumda olan varmıı?