Mervekaraali ben Samsun da yaşıyordum eşimin tayini dolayısıyla şehir değiştirdik. Liman Hastanesi’nde nur Öztürk e takip oldum ben. Eski bir doktor bilgi, tecrübe, soğukkanlılık her şey var. Daha önceden ona takip olan arkadaşım elinin çok hızlı olduğunu söylemişti. Lafı döndürüp dolandirmadan direkt söylüyor. Oyalamiyor seni. Ben hemşire olduğum için daha rahat söylüyordu. Kilo konusunda çok titiz bir doktor. Onun titizliği ve azmin sayesinde sadece 10 kilo aldım. Son 4 gün içindeyim. Keşke Samsun’da kalsaydım da doğumum onda olsaydı. Neyse hayırlısı böyleymiş diyorum. Liv e de gittim ben seher sarı ya. İlgili alakalı kibar ancak bana çok güven vermedi açıkçası. Sen bilirsin yine de. Liv de soyadı Öcal olan bir doktor daha vardı ona da çok iyi diyorlar