H-feyza Merhabalar 35+5 günlük hamileyim adet sancısı gibi ağrım var sabah saat 5 gibi biraz vardı 9 dan sonra arttı ara ara geliyordu saat 12.48 şuan hala ağrım var geçmiyo uzun sürdü kötü biley yoktur değilmi
Hira_meyren H-feyza yani ne desem su an bilmiyorum ama geçmeyen ağrın varsa gorunmende fayda var erken deyip geçiştirme doğum için bazı bebekler bu haftada dogabikiyor
saramomy H-feyza canım benim doktorum uzun süreli şiddetli ağrın olursa hiç bekleme gel demişti seninde uzun süreli anladığım kadarıyla doktoruna görün derim
H-feyza Hira_meyren doktoruma uzağım aslında annemlerdeyim eve geçicem devam ederse gidicem burdanda bir sorayım dedim
H-feyza saramomy herşey normal gözüküyodu geçen hafta aprın olursa gel de demedi ama eve geçiyim ordanda gidiyim bakalım çok teşekkür ederim
H-feyza Hira_meyren doktorum yokmuş bende gitmedim ağrım hafifledi eşimi bekliyorum bakalım teşekkür ederim ilginiz için ❤️❤️❤️
H-feyza Hira_meyren gittim bebek döndüğü için bu kadar ağrımış baskıda yapıyomuş aşağıya nts de çok hafif sancılar çıktı haftaya tekrar kontrolüm var 😇 hayırlısı baklaım