sumeyyekeles Merhabalar. Hamilelikte kayısılı form çayı içilmesinde bir sakınca var mıdır acaba, bilgis olan var mı?
ecembugra53 sumeyyekeles bitki çayı hamilelik te ilk üç ay önerilmez ondan sonra doktoruna danışarak iç bence
saramomy sumeyyekeles hamilelikte bitki çayları önerilmiyor içeceğin bitki çayını mutlaka doktoruna danışıp iç derim bununla ilgili makale okumuştum
nil_sugra sumeyyekeles bu tür çaylar yerine direkt kayısıyı kaynat ve öyle tüket canım. Nihayetinde form çayı bu. Bebek kilo alsın diye taklalar atarken form çayı içip zayıflatmaya lüzüm yok bence. Birde hazır bir ürün yararından ziyade zararı olur böyle şeylerin
Cucu2015 sumeyyekeles bu çaylarda çeşit çeşit bitki oluyor ve bitki çayları hamilelikte güvenli değil. Bana kışın sadece ıhlamur içebilirsin demişti doktor
sumeyyekeles nil_sugra Teşekkür ederim öneriniz için fakat zayıflamak amaçlı değil, içmekten keyif aldığım için tadını sevdiğim için sormuştum. Ama dediğiniz gibi kendim kaynatıp içsem daha çok faydasını görürüm😊
Bebek-geliyor sumeyyekeles hayır içilmiyor maalesef kabızlık için içiyordum bende gebelik öncesi ama gebelikte yasak bitki çayları.