İlk hamilelik de biraz geç hissediliyor daha doğrusu hareketin bebeğe ait olduğunu da anlamıyor sunuz 20.haftalar da ancak. Ben ikinci ye hamileyim 15 hafta da hissetmeye başladım. İlk kızım da anlamıyor dum hareketlerini 20 de ancak anlamaya başlamıştım