Nisanurr Prensannes büyük ihtimal canım benim👍 ilk gebeliklerde 22ye kadar hissedemeyen oluyormuş ben 18de hissetmiştim inşAllah sende en yakın zamanda miniğini hissedersin bu muhteşem hissi tadarsın 👍💗
tly Prensannes Doktorum ilk gebelikte 22. Haftaya kadar hissedilmemesi normal, endiselenme demisti. Birazcik daha sabir canim ☺