Anneolmak38 Kızlar merhabalar tüp bebek yaptıranlar Transferin kaçıncı günü test yaptınızda çıktı aceba merak ediyorum direk kanmı verdiniz yoksa idrar testimi yaptınız idrar testiyse transferin kaçıncı günü yaptınız
Homeless20 Anneolmak38 ben transferden sonra 9. Gün ovulasyon testi yaptım öyle öğrendim. 11. Günüde kan verdim
Anneolmak38 Mormenekse Transfer gününüdemi sayıyoruz gün olarak yoksa ertesi günündenmi baslıyoruz. Eğer transfer gününüde sayarsak benim 8 günüm saymazsak eğer 7.günüm
Eda93 Kaçıncı gün embriyosuydu kızlar sizin? 5. Gün embriyosu testte daha erken çıkıyormuş sanırım değil mi?
Funda-07 Anneolmak38 ben 7 gün idrar testi yaptım 9 gün kan testi istediler 209 çıktı beta hcg. Şimdi 14+1 olduk. Bol bol ananas çiğ kabak çekirdeği ve en az 2.5 litre su iç gergin Meryem suresini aç dinle Allahım hayırlısıyla kavuştursun