Zynpddm Kızlar bugün doktora gittim 12 haftalık olmuş bebeğim yüzde 80 kız dedi ama yüzde yirmilik bi değişim olabilir dedi Var mı 12 haftadan sonra cinsiyeti değişen nedense hep erkek hissediyorum
ipeksfr Zynpddm bana 12de kız ihtimali verdi ve değişmedi. Değişende var. Bekleyip göreceksiniz başka yapacak bişe yok☺