Okyanusliya Merhaba kızlar tavsiye üzerine gittim, iyi bir doktor ilgili. Sizce nasıl aramızda giden var mı ?
Unlukacar Okyanusliya ben doğma büyüme kartaldayım canım Fatih doktor çok iyi zaten eski doktorlardan bi o kaldı oranın eski doktorlarından gebe takiplisi çok