Bir haftadır sesim kısık arkadaşlar. İlk zamanlarda yutkunurken zorlanıyordum, kulağıma kadar ağrı yapıyordu. Bal, pekmez, tuzlu su gargarası, tarhana çorbası, polen, süt, limonlu zencefil çayı…. hepsini denedim ağrım kalmadı çok şükür ama sesim hala düzelmedi en son eczacıya danıştım ve pastil(coxil vocalex) verdi. Onuda kullanıorum boğazım aşırı kuruyor. Başka denemediğim ne kalmış olabilir yardim istiyorum.
Tarçın çayı içemiyorum alerjim var. :(