Merhaba hanimlar 34+2 hamileyim bugün doktora gittiğimde bebegimin bacak boyunun kısa olduğunu söyledi normalin altında ancak doğunca belli olacak herşey dedi perinatoloji bölümünde ayrıntılı ve 2li tarama testi yaptırdım sorun yok dediler ama 32.haftamda muayene olduğumda herşeyin çok normal olduğunu söyledi bu şekilde yaşayan var mi dua edin bana lütfen daha önce 3 defa düşük yaptım bu benim 4. Hamileliğim