Bvbkcans BurhanRabiaetin ne kadar olması gerektiğini bilmiyorum ama benim o hafta da 2.200 gr bebeğim doktorum ortalama 3.200,3.300 falan doğar dedi
ZeynepDemiraglar BurhanRabiaetin 31+3dü gittiğimde Pazartesi 2450dedi doktor önden gidiyormuş Kılosu tosun paşamın😂
Bulutrabia tambirseda hadi ya bende 32 haftaligim ama bebegimin kilosu 1800 gram cok mu dusuk acaba kilosu 😐
Emelimsi Bulutrabia canım doktorun ne dedi? Hem kilolu olması sağlıklı olması anlamına gelmiyor, zayıf doğan bebişlerde hemencik toparlıyorlar tospik oluyorşar🙂
Herseyim Bulutrabia alır daha merak etmeyin süt ürünleri ağırlıklı beslenin çokta kafaya takmayın muz ceviz öğün atlamayın
Herseyim Bulutrabia O kötü olmuş benim de tam tersi bu ara aşırı yeme isteyi bende nasıl azaltsam diye düşünüyorm
Bulutrabia Herseyim ne guzel keske bende olsa sizin istahiniz. Ben ilac iciyorum diye yiyorum o da cok az yani hamile olmayan biri bile benden cok yiyo kilo da almadim oyle
BurhanRabiaetin Benımde 1900 gr dedi bugün doktorum iyimi dedim güzel bi sıkıntı yok dedi ama az gibi geldi
Nur1 Bulutrabia bizimki 32 de 1400 1500 e yakın banada öok az geldi ama doktor normal dedi bu sıralar işhatım yok olabildiğince dikkatte ettim beslenmeme hergün yumurta yoğurt peynir kaşar eksik etmiyorum ama birazda genetik sanırım bakalım inşallah sağlıklı olsunlarda 🙏🏻