CennetM Kızlar dogumuma son demler kaldı.banyo alışverişi ve çamaşır tozu , yumuşatıcı ve leke çıkarma spreyi gibi şeyler hala almadım.yardimci olur musunuz hangi ürünleri almam gerek ve marka verirseniz sevinirim.tesekkurler 🌺🙏
Epifenomen CennetM yumuşatıcı önerilmiyor, deterjan olarak Duru Granül aldım, ablamlar da kullanıyordu çok memnunlardı ben de aldım bebeğimin eşyalarını onla yıkadım gayet memnunum
fatosd84 CennetM son demler derken eee bebeğin kıyafetleri de yıkanmadı mı daha rabbim yardımcın olsun ben de buna benzer post açmıştım genelde herkes unibaby ve garinür matik yazmış bende unibaby alıcam nasipse inşallah🤲
Sueda29 CennetM canım merhaba. Banyo için küvet ve file almıştım ben. Başlarda kullandık işe yaradı. Ama filenin hep çıkmasından tedirgin oldum file yerine başka bişey alınabilir belki. Üçüncü aydan beri duşta kucagıma alıp yıkıorm bebeğimi çokta rahat ediorm bebeğimde mutlu oluyor. Yani demem o ki fazla pahalı bişey almana gerek yok bence. Deterjan olarak ben uni baby kullanıorm memnunm kokusu güzel ama afedersn kaka lekesi yada şeftali lekesi gbi lekeleri tam çıkartmıor. Bende sabun tozu aldım önce sabun tozunda bekletiorm böyle lekeri sonra yıkıorm.
Sueda29 CennetM şampuan olarak mustela konak önleyici şampuan ilk bence bunu al. Ben dalin almıştm sonra konaklardan kurtulamadk konak önleyici şampuan aldm. Banyo için ben dalin bebek sabunu kullanıorm ama köpük gbi şeyler alınsa bence daha iyi olur. Bebeğinn cildi her şampuana her sabuna uyum saglamayabilr çok kaliteli bi sabun bile yaramayabilr o yüzden orta halli bi sabun yada köpük alabilrsn canm