Sezensu Ben de kendimi karantinaya aldim su an nolur nolmaz zaten evden cikmiyordum kac aydir gecen hafta sonu hava almaya degisiklik olsun diye ciktim onda da hasta oldum gercekten saka gibi 😔 İnsallah covit degildir nezledir ama 3 gun oldu hafiflemedi. Corona belirtileri yok, sadece nezle belirtileri var. Eger biraz daha gecmesee ben de test vereyim bari.