Sezensu @Mom103 Limon suyu sindirilmeden önce asidik bir pH değerine sahiptir. Bununla birlikte, vücut tarafından metabolize edildikten sonra bazik yan ürünler üretir. O nedenle mideye herhangi bir zararı olmamakla birlikte içindeki askorbik asit demirin ince barsaklardan randımanlı emilimini sağlar. Tabi ki doz kuralı ilaçta olduğu gibi besinlerde de söz konusudur. Şahsen tansiyonum düşük seyrettiği için sadece et yada fe içeriği yüksek gıdaların yanında limon tüketirim. Hayatım boyunca da hiç fe eksikliği yaşamamışımdır.