Mybabyizmir Merhaba. Benimle aynı haftada olup, karnına ağrı, sancı vs giren var mı ya. Karnımın alt kısmı çok ağrıyor özellikle. Ve arada sağ bel tarafima da vuruyor. Sebebi büyümeden kaynaklı mi ki ?.
Esoo0698 Mybabyizmir Aynı durumdayız 15 haftalık olduk bugün ve iki gündür kasıklarıma biri bıçak saplıyor ve belim ağrıyor yatsam ağrıyor otursam ağrıyor bu günlerde geçer inşallah ❤️
halitefe Mybabyizmir şuan 14+5 im canım 15 olduk sayılır karnımın alt kısmı ve kasıklarımda bazen ağrı oluyor bazende batma tarzı bir ağrı ama kısa sürüyor ikiside geçiyor hemen
Bebek-geliyor Mybabyizmir merhaba 16+2 deyim. Rahim genişledikçe ağrı da oluyor ama bende plasenta ön tarafta olduğu için daha da kasık ağrısı oluyor.
Aslgnzr Bende 14+2 deyim aynı senin gibi kasıklarım batıyor ağrıyor aynı belimin sağ tarafına vuruyo birde doktora sordum iki gün önce daha çok su iç bel ağrın için dedi kasıklarda sanırım bebiş yukarı doğru çıkıyormuş biraz daha ondan olabiliyormuş
Aslgnzr Mybabyizmir ay hadi bakalım hayırlısı benimde 24 Eylül randevum o zaman daha net olucak ama biz adını bile koyduk hemen ama zaman geçmiyor bi türlü 🙈🙈