ikizminikler Huri54 bende beşinci haftamda gördüm keseleri ama gayet netti bundan bişey anlamadım doktorun söylemedimi ölçüsünü felan
kedilervekaranfil Huri54 hayırlı olsun :) ölçü sağ ya da sol altta yazar diye hatırlıyorum, aynı zamanda ölçü yapılan ultrason görüntüsünde gebelik haftası da yazar. galiba ölçüm yaptığı görüntüyü size vermediği için bunlarda yazmıyor
MYstryy Huri54 bnde ilk gebeligmde 4 hafta 4 gunlukken keseyi gormustuk cok minik yolksac nokta kadr grmustuk. Gorulmeyedebilrdi 2 haftaya her seyi net gorursun cnm
ikizminikler Huri54 valla ben beş haftalıkken gitmiştim bomboş keseler vardı sadece sonra 6. Haftada gittim doktor kalp atışları derinden geliyor siz duyamayabilirsiniz ama ben görüyorum demişti ben altı buçuk haftada felan duymuştum ikisinidr
Huri54 ikizminikler ya o derinden gelen kalp atışını seveyim ben çok minikler olduğundan görünmüyorlar bile inşallah benim de görünürler 😍😍
Huri54 kedilervekaranfil bilmiyorum benim zaten yolk sac görmedi 5+1 olmasına rağmen 4,5 haftalık dedi
kedilervekaranfil Huri54 benim de keseyi gördüğümüzde ve kalp atışını duyduğumuzda adet tarihime göre tam 11 gün gerideydi. Önemli olan sağlıkla ilerlemesi inşallah 🌼