Bgmbgm Benimde ikinci gebeliğim sizin gibi 34 haftalığım ben birde çalışıyorum kendi işim ve tempolu,6yaşında oğlum var Benimde aynı şekilde hastalandı ve havale geçirdi gerçekten çalışmak,ikinci bir çocuk sahibi olmak zor...İki çoçuğumda da bulantı Kusmalı geçti gebeliğim hele bu ikinci bebek sıkıntılı bir gebelikti ama en çok ikinciyi anladım,hiç bitmesin istiyorum ama çok az günümüz kaldı Doğum için 😔 hem bebeğe kavuşmak istiyorum hemde bu duyguyu yaşamaya devam etmek