Nehirmikail Gaviskon yesil kapli surup iciyorum mecburen zararlimidir cunku hamileler ocin olani pembe kapli kalmamisti doktor bunu yazdi bu sefer
Bebek-geliyor Nehirmikail çok mide yanmam olduğunda bende yeşil kutudan kullandım günde 3 kereden fazla önerilmiyor ben gece yatarken içiyordum. Şimdi yine mide yanması oluyor salatalık yiyorum gece yatmadan önce iyi geliyor.