mervece_ Ben de Çamlıca Medipol’deki Emine Hanım ile gittiğim doktor arasında kararsız kalmıştım. Ama doktorumun tavsiyesi ve araştırmalarım üzerine Çakmak Erdem Hastanesi’nde çektirdim yaklaşık iki ay önce. Perinatoloji uzmanı Doç. Dr. Ebru DAVUTOĞLU çekiyor. Kendisi Ümraniye Eğitim Araştırma Hastanesi’nde riskli gebelikler alanında çalışıyor. Sadece haftaiçi saat 15:00-19:00 arasında bu hastanede hizmet veriyor. CV’sine baktığımda uzmanlığını Cerrahpaşa’da almış. Ultrason ortalama yarım saat sürüyor. İki adet renkli fotoğraf ile bir de CD veriyor. CD’de bebeğinizin organlarına ilişkin videolar ve toplamda 20 kadar fotoğraf var. Fiyat olarak da SGK’lı SGK’sız fark etmiyor 450,00 TL. Pandemi sürecinde olduğumuz için hastanenin hemen arkasında tıp merkezleri var oraya gidiyorsunuz normal polikliniklere değil ve eşinizi de içeri almıyorlar. Genel olarak memnun kaldım ama tabi bu biraz beklenti ile de alakalı. Benim için önemli olan doktorun yetkinliği ve bebeğimin sağlığı olduğu için bu doktoru tercih ettim. Ama tabi beklentileri daha farklı olan ve daha magazinsel yaklaşıp daha çok fotoğraf veren hatta albüm yapan doktorları tercih edenler de var.