Ssnm61 cok gecmis olsun taze anne 🥰 benim toparlanmam 1 bucuk ay surmustu, spinal anestezi oldum. Ama bel fitigi duzlesme gibi rahatsizliklarim vardi beni cok zorladi, spinalin etkisi cok agir oldu o yuzden. Sana tavsiyem her firsatta dus al, ameliyat yerini 1 hafta kadar su gecirmez bantla kapatarak. O bolgeye hicbi sey surme simdilik. Bolca dinlen, ayni ben de senin gibi istedigim gibi olmayan islerden cok rahatsiz oldugum icin kendim yapmaya calistim ama cok zorlandim. Bosver hepsi hallolur kafana takma hic. Gobegini tulbent gibi biseyle baglayabilirsin, kullanabiliyosan korse kullan. Ben kullanamadim sicaktan 🤭 bide kemik suyu icmek de iyilesmeyi hizlandirir icerigindeki yogun kolajen sayesinde. Boyle iste canim ben bunlari yaptim. Bol su ve nescafe icmeyi ihmal etme. Bi sure sonra hepsi geciyo ve ne zaman nasil gectigini anlamiyosun bile 🤭