esrerkn Reçetesiz alınabiliyor ama 70 TL civarı bi fiyatı oluyor. Sağlık ocağına yada doktoruna her gittiğinde yazdırınca 13 15 TL arası bi fiyat çıkıyor. bende pandemi dolayısıyla çok gitmek istemediğimden doktora 2 şer kutu yazdırıyorum
Nrykml esrerkn bu ilacı nasıl içiyorsunuz peki doktorum ac karnına iç dedi ben her ictigimde kusuyorum ilacı nasıl içicem bilemiyorum
Ates2020 Nrykml bana da verdi kabızlık yaptığı için onun yerine komforfel kullanıyorum. Şurup gibi hapı içemiyorum çok büyük
esrerkn Nrykml sabah kahvaltı hazırlarken içiyorum . Aç karnına demişti doktorum. Birde tat olarak en iyisi bu Demişti. Kabızlık yapmaz demişti bendede yapmadı kabızlık
Nrykml balperisi_71 her ictigimde kusuyorum tekrar etrafındaki ssefaf plastik midemi bulandırıyor sanırım ondan
Selinna Reçetesiz alınıyor fiyatı 25₺ yada 27₺ olması gerekiyor hatırlayamıyorum şuan kullanıyorum bende
momteacher Ben gece uyandığımda içiyorum, sabah içemiyorum, sabah çok bulantı öğürme yaşadığım için gece kalktığımda içiyorum. Zaten deliksiz uyuyamadığım için🤦🏻♀️