1402ht SeyMeh ilk zmanlar için gayet normal zaten annenin vucdnda depolanan vitaminleri alıyor bebek aç kaldı bişe olcak diye korkma ama yinede istemesede zorla kendini sonra açılacak zaten
Neslihan1903 SeyMeh bende şu an öyleyim 7+1 o kadar özenerek kahvaltı hazırladım azcık yedim midem bulandı dün de böyledim Allah yardımcımız olsun🤗
Yooop SeyMeh Geçer canım bende öyleydim hatta zayiflamistim ilk zamanlar üzülüyordum bebek gelişmez herhalde diye düşünüyordum ama çok şükür şimdi 18 haftaya girdik ve bebeğimin gelişimi gayet normal geçer yavaş yavaş ☺️
SeyMeh Cevab yazdığınız üçün teşekkür ederim. İnşallah her birimiz bebeyimizi sağlam kucağımıza alarık 😊😊🥰🙏🏻