Henüz doğum hikayemi paylaşamadım sizlerle ama çok şükür oğlumu 2 Eylül de spinal sezeryanla kucağıma aldım 38+6 da kızlar. Oğluş normal doğmak istemedi inatçı çıktı. Mecburi sezeryana karar vermek zorunda kaldık. Sezeryan bahsedildiği kadar korkunç değil taze anne olarak söylüyorum inanın .Allah tan hayırlısını dilemek gerek. Bende normal doğum için herşeyi yaptım ama nasip böyleymiş. O yüzden kendinizi strese sokmayın. En yakın zamanda hikayemi de paylaşacağım. Kalın sağlıcakla ❤️☺️ Uras Ege’mden bol sevgiler size ☺️