Kızlar 38+1deyim geçen hafta muayenede daha kanala inmemişti bebiş günlerdir yürüyüş squat merdiven yapmadığım kalmadı ayak bileklerim ağrıyo artık ayakta kalmaktan, hurma yiyorum sürekli, nişanım tee 34.haftada geldi bir kaç gündür kasıklarımda sancım oluyo gittikçe de şiddeti artıyo her seferinde doğum sancısı mı diye hevesleniyorum ama bi yandanda korkuyorum kanala inmediyse haa ve doğum bi şekilde başlarsa normal doğurabilir miyim yoksa sezaryen mi gerekcek yardım edin nolur her gün karnım inmiş mi diye kontrol etmekten aynaları eskittim artık 😔😔😔