Benim de ilk gebeligim. Hamileligimi ilk ogrendigimde yaptirmistim. Testi saglik ocagi yapmiyor. Ozel bir poliklinikte sadece kan verdim. Test 120 liraydi. 28.haftamda da bi hastanede tekrar test yaptirdim ve kan uyusmazligi ignesi vuruldum. Yine test 120 lira kan uyusmazligi ignesi 40 liraydi.