bebeklerim_ canım bende adetimi beklemiştim adetim 2 gün geçince dayanamayıp yapmıştım ikinci çizgi görünüyordu ama silikti sonra hafta sonu girince kan testi vermek için 3gğn beklemiş oldum gittim verdim o gün tekrar test aldım yaptım net ikinci çizgiyi gördük yani adet geçiktikten 5 veya 7 gün sonra çok net belli oluyor