Eveeeet sonunda doğuranlar kervanına katıldım darısı bekleyen herkesin başına 🌸🥰 dün post açmıştım sancım oluyor ıkınma hissim geliyor diye gece boyu o sancıları çekip sabah hemen ilk işim doktorun yolunu tutmak oldu doktora gittiğimden açıklık var mı diye baktılar yoktu ama nstde düzenli sancılarım oluyordu doktorum 1 saat daha takip edelim dedi ve sonunda o da ne bir saatte doktorum sancıların gittikçe artıyor yatış veriyorum 2de ameliyathanede görüşürüz dedi🤭 (zaten ayın 14ünde sezaryen için gün almıştım) beni hemen ameliyat için hazırladılar tabi ben Sudan çıkmış balık gibiyim o sırada şaştım kaldım. Sonra doğruca ameliyathanenin yolunu tuttuk spinal anestezi uygulandı korkulacak bir şey değilmiş bu arada iğnenin yapıldığını bile hissetmedim sadece ilaç vücuda dağılırken ki hafif yanma hissini hissettim. Ben ameliyathane ekibiyle sohbet ederken bir minnoşun sesi geldi 😍 Allahım dedim tamam yeryüzünde cennet varmış meğer 😇 bebişim iki hafta önden gidiyordu ultrasonda 3370 çıkmıştı 3190 gr olarak doğdu. Şu an yanımda öyle güzel bir şekilde uyuyor ki demek isterdim ama sıpa uyku nedir bilmiyor karnımda da böyleydi🤪 belki biraz saçma yazmış olabilirim lütfen linçlemeyin 🙈 Rabbim hepinize hayırlı bir biçimde bu duyguyu yaşamaya nasip etsin 💙 sorularınız olursa elimden geldiğince cevaplarım ☺️