Aryaaaa cok iyi fiyata yaptırmıssınız Halil beyi bende tavsiye ederim gözüm kapalı. Oğluşumda 12.haftada cinsiyeti söylemişti, detaylı da çok güzel incelemişti, o zaman hastanedeydi tabi sonra ayrılmış. Fiyatın bu kadar uygun olduğunu bilsem yine ona giderdim☺