-betul-20 Haftalık hamileyim göğsümden süt geliyor. Erken doğum belirtisi mi yoksa normal bir durum mu?
Nur_nur06 -betul-20 normal bir durum canım sıkma uyarma göğüsleri 18 haftadan beri geliyor 38 haftalığım doğurmaya çalışıyorum tık yok 😅
Derino Benden de çok az sarı geldi geçen gün 29haftalıgım,ilk hamileligim de 30haftalııkken gelmişti 36haftaya yakın doğum yapmıştım ama su azlığından tabi .bence sütün var ondan geliyordur çünkü dogumdan sonra da benden baya gelmişti