toprakumsal Merhabalar yakın zamanda Etlik Zübeyde hanımda doğum yapan varmi? Pandemi surecinde nasıl oluyor doğum refakatçi ziyaretçi yatış süreci vs. ☺️
ggzemmj toprakumsal o hastaneden genelde kimse memnun değil canım bi bilgim yok yukarda kalsın diye yazıyorum
toprakumsal ggzemmj 2. Dogumum olucak orda canım ben gayet memnun kaldım açıkçası inşallah bu seferde öyle olur