Gunduz gayet sakin olan bu kiza 1 saattir bir haller oldu . Kendini gerdiriyor gibi canımı acıtacak şekilde alttan üstten bir baskı hissi . Sol tarafımda da hafif bir ağrım var . Karnım aç değil yeterince su da içtim kendimi de yormadım. Hiç bu kadar şiddetli gerdirmezdi çıkası mi var acaba tedirgin oldum . 6sinda 12sinde ve 13ünde sınavım var çok önemli benim için
Doğurmamam lazım :( . Bu durum doğum başlangıcı falan olabilir mi