Ebruaybars Kizlar bişey fark ettim rahimde çok baskı ve kasilmam var bebekte hareketli ve hareketi vajinamda afedersiniz de tam üstünde hareket ediyor 39+6 yım bu durumu yaşayan var mı doğum belirtisi olabilir mi