ZehraK23 canım 11. Haftamda aynı dediğin gibi acılar yaşadım, 2-3 hafta sürdü kalçamdan bıçak saplar gibi oluyordu eğilirken doğrulurken, ayağımı sürüklüyor gibi yürüyebiliyordum, doktorum normal old söledi, 1.ve 3. Trimester dönemlerinde yaşanabiliyormuş, yağla masaj ve sıcak su torbası önerdi, her akşam yatmadan eşim masaj yaptı çok şükür geçti, doktoruna danışıp deneyebilirsin