Ayserksi Doğuma yakın eş yaslanmasi olur,çünkü artık bebeğin plesantayla işi bitmiştir.Yaslanma demek plesantanin kireçlenmesi diye de geçiyor, kilosu gayet iyi 2.500 4 kilo arası doğan çocuklar normal kabul edilir, malesef biz Türkler hep ne kadar kilo o kadar sağlık gözüyle bakıyoruz,fazla ısrarcı olmayıp bu konuda doktorunuzu dinleyin çünkü plesanta bebek için herşey demek yemek su en önemlisi oksijen.Haftaniz da gayet iyi fazla tutmaz doktorunuz