Bebeto Arkadaşlar merhaba 🙂🤰🏻 Bebek arabası konusunda hem uygun hem de kullanış açısından iyi olarak ne önerirsiniz? Bir de baston olanlar mı yoksa diğerleri mi daha kullanışlı oluyor?
Minamom Ben casual cadillac aldim suan indirim de 1099 tl e bebekte ve cok sik kullanisli bak istersen
aaslii8 kraft switch travel sistem aldım bende 1800 tl ye e bebekten cok tavsiye edilmişti fiyatı da uygun pusetli takım
Bebeto Minamom tamamdır çok teşekkürler ☺ şuan biraz erken gibi de yine de kafamıZda diyoruz fikir olsun bilemedik alsak mı şimdiden 17. Haftadayız daha
Minamom Bebeto ben alisverise 17.hafta baslamistim 31 haftaligim daha yeni bitti oda falan da yaptim tabi ondan sen bilirsin bence erken baslamak guzel cunku suanda mesela zorlaniyorum daha halsizim ilk zamanlardaki heves son zamanlarda endise oluyor
Bebeto Minamom doğru diyorsun aslında ilerleyen zamanlarda ne olacağını kestiremiyor insan yavaştan başlamak mantıklı 👍🏻 Allah kolaylık versin sağlıkla alın bebeğinizi kucağınıza inşallah
Minamom Bebeto baston buyuk cocuklar icin onlarda 450 500 lira dan basliyor bence araba puset takimi almak daha mantikli
Efegultek 2013 de ogluma chicco liteway almıstım. Hem kullanışlı hemde kolay taşınıyor cok memenunum tavsiye ederim cok yerde kaplamıyor.
Burcuk (Baston) Lite way 2 plus+ anakucağı(0-6ay oto koltuğu) tercih edeceğim. Doğum Mart sonu gibi görünüyor. 6 ay anakucağını kullanacağım Arabaya monte ediliyor . Sonrasında zaten sonbahar kış geliyor.