afrasil benim de ilk gebeliğimde vardı canım eşimin sperm sayısı düşüktü 8 ay hiç Korunmadığımız halde bir türlü olmadı bizde ilaç kullanmadık ben kendime hiçbirsey yapmadım 5-6 tane keçi boynuzu, 2-3 yemek keçiboynuzu pekmizi ama ben doğal kullandım, 10 adet çiğ fındık, 3 tam ceviz, kare bitter çikolatanın yarısını blendırdan gecirip her gün eşime yedirdim hepsi güç kuvvet verici seyler sonucta gecmişten günümüze böyle biliniyor cok sükür 8.ayın sonunda hamile kaldım tabi hersey Allahtan ama tedbir bizden Allah aratmasın tez zamanda nasip etsin