papatya35 13.haftadayım 10.haftada bitmişti bu ara yine başladı normal mi sizce ? ben kesilince bi daha gelmez diyordum ya
MihricanA papatya35 21. Haftadayim ilac kullanıyodum 1 gün içmeyi unuttum sanki basa dönmüş gibi oldum
Mavilibulut papatya35 canım benimki 20. Haftaya kadar sürdü sonra geçti simdi 34. Haftadayim ve bazi günler bulantim oluyor malesef yani olabilir ama seninki uzun sürmez insaAllah
papatya35 MihricanA Allah yardımcınız olsın benimki hafif olduğu halde çok zorlanıyorıö hiç bir şey yapamıyorum:(
12340 papatya35 Çok Şükür geçti Şimdide doğum için gün sayıyorum Allahım sabrını bir şekilde veriyor o bulantılar bile güzel geliyor artık 🤗
papatya35 Sevgi0147 az kalmış sizinde hepimize Allah yardım etsin sağlıcakla alalım kucağımıza inşallah bebişlerimizi 😘
papatya35 Mavilibulut başlardaki gibi değil ama işte ara ara kendini belli ediyor inşallah ssğ salim atlatırız şu sütebi 😘
Pirayem papatya35 benimde 16. haftada kesilmişti 1 haftadır da ilacı 1 taneye düşürmüştüm şimdi 25. haftada tekrar geldi kusma çok olmuyor ama sürekli bulantım oluyor yeniden ilacı 3’e çıkardım:(