İyi geceler hepinize 29 haftalık hamileyim allah izin verirse bir kızım olucak . En başından beri adını hep aden koyucam dedim isminin iyi anlam taşımadığını söyleyenler oldu inanmadım ama şimdi öğrendim ki gerçekten kuranda lanetli bir kavim olarak anılıyormuş . Şimdi ise Asel Ve Mina arasında kararsızım sanki Mina tek başına olmuyor gibi sizler ne düşünüyorsunuz merak ediyorum☺️Desteğe ihtiyacım var