Doktorum ve ebem yiyebilirsin dedi tüketen hamileler var mı
Benefit benn haftada 1kere mutlaka😀
Benefit walla canım benim canım istediği zaman yiyorum çok şükkür bi sıkıntı yaşamadım ☺️
Benefit sevmiyorum önceden de yemezdim hala yemiyorum🙈
Çokkk yedim😁