Sedakerem Merhaba bebeğimin cinsiyetini detaylıda öğrendim oğlum olucak inşallah allah nasip ederse.. doktor kesin dedi detaylıda yanılma olmaz dimii💙
BabyYoda Sedakerem hayırlı uğurlu olsun sağlıkla kucağına al inşallah ☺️ Ben de detaylıda öğrenmiştim oğlum olacağını. Değişmiyor merak etme ☺️
Deletedmom417 Sedakerem inşallah olmaz çünkü detaylıdan sonra hiç doktora cinsiyetini sormadim insallah hala kızdır 35+1 haftalık hamileyim 🙈
aminegunes24 Sedakerem yok canım benim de detaylıda erkek dedi sonra 7 aylıkken bi doktpr da ultrosyonda gördü dedi şuan doğum yağcam geçen gün 39 haftada avilin doktoru erkek dedi ve bana da gösterdi detaylıda iyi baktıkları için yanılma payı çok az bence😊