Macciichkaaa Merhaba kızlar, büyük bir sorunla yaşıyorum 😁 rahat tuvalet yapamayorum, çok zorlamak da istemiyorum bebeğe zarar olmasın diye. Siz de aynı şey yaşadıysanız her çözüm iyi gelir 🙏🏼😁
26_26_26ggg Macciichkaaa vala bende çok kötüyüm hatta şuan da bile geziniyorum belki yaparım diye duphalac şurup verdi bana da iğrenç bi şurup içiyorum ama hep değil yani aşırı şekerli baldan daha tatlı bişey varsa kesin bu şuruptur . Gün kurusu yada kayısı iyi geliyormuş ama ben deniyorum bakalım
E-v-A101 Macciichkaaa bende kabızlık var ıkınmaktan korkuyordum Bebeğe birşey olur diye. İki ayrı doktora gidiyorum Her ikisine de sordum sorun yok rahat ol dediler kuru incir ve gün kurusu yiyorum. Doktor şurup önerdi ama. İlaç içmeden doğal besinlerle halletmek istedim ve gayette işe yaradı. Allah kolaylık versin 😁😁
Mommm444 Macciichkaaa ilaç kullanmıyorum yemek yedikten sonra yarım su bardağı soda içiyorum ancak okadar içebiliyorum çünkü benim gece çok oluyo karnım falan ağrıyo çok şişiyo 2 tane tane falan kayısı yiyorum malatyalım kayısı bol bi yarım saatte çok rahatlıyorum karın ağrım falan kesiliyo
TEMTEM26 Dubhalac vermişti bana da aşırı şekerli geliyordu bu seferde midemi bulandiriyordu ama çok faydalı olmuştu
Macciichkaaa 26_26_26ggg Pazartesi doktora gideceğim durumu anlatarım belki bana da aynısı verir yoksa olmuyor böyle, zorlamak istemiyorum korkuyorum bebeğe zarar vermeğim. Ben normal erik yiyorum bakayım fayda var mı 😊
Macciichkaaa E-v-A101 Çok teşekkür ederim, bende aynı korkuyla yaşıyorum o yüzden bi kolay yol bulmaya çalışıyorum 😂
Mommm444 E-v-A101 aynen bende doğal olsun istiyprum bide doktorum çok tatlı hemen ilaç vermek yerine doğal faydalı şeyleri öneriyo evham yapmıyo eğer tabi ciddi bişey değilse
FeyzanurCilek Benimde kabızlık sorunum vardı. Bugün kontrolde doktoruma danıştım. Hurma ye 8-10 tane. Üstünede bol su iç. Cırcır olmaya çalış dedi tabiri yerindeyse. Kendimi kasmam gerekiyormuş doğumun başlaması için. 39+1 deyim. Ne sancım var ne bi işaret. Doğuramıyorum :)