Kozlar bıgun kontrolum var son 18 gunum kaldı doguma doktor cok sukur suana kadar nır sorunu yok dedı ama bugun bır bonregınde ıdrar bırıkmıs dedı isememıs dedı zararı yok gecer bu bı ıkı gıne ıser dedı ama dpgdında hemen bır doktora 100% emın olmal icin dogumdan sonrası hemen yanı bır boberek kontrolj yapsınlar dedı aranızda varmı boyle bıse olan 😭😭😭