asiyenurg kizlar artik doğurda kurtulalim der gibi ses duyuyorum son 1 ama doğuramıyorum 😞kasıklarimda hafif agri var sadece baskada belirti yok 😞
ggzemmj asiyenurg herkes aynı dertten muzdarip canım rabbim hepimizi yavrusuna hayırlıca kavuştursun 🤗
asiyenurg glsmmc aciklik muayeneside yapmadilar dogum aninda yapicaz diye bilmiyorum bakalim nstye bakti doktor 2 3 gune dogurursun dedi ama yik gelmeyen bi oglus yapmusuz 😂
asiyenurg glsmmc bide belde igne batar gibi kasikta agri vajinada agri oluyo siz daha yeni anne olunca normal mi karnim gurul gurul ediyo
glsmmc asiyenurg bana da hiç açıklık bakmadılar acile gelene kadar kuzum bakınca doğumu biraz tetikliyor çünkü sanırım ondan bazı doktorlar bakmıyor.
ZeynepBetul Ayyy 39+1 37den beri belki bugün doğar belki bu gece doğar diye bekliyorum ama gelen yookkk 😄😄