Fatmaorhandoku Uzanırken baya ağrıyo kalça kemiğim 26 haftalık falanım safa sola dönerken de baya agrıyo sizce neden olabilir
Ayza_52 Fatmaorhandoku canım magnezyum eksikliğindenmis o bnlen daha 3 aylık hamileyim bastan beri var bende saga sola dönemiyorum bağırıyorum resmen.
Ayza_52 Fatmaorhandoku hayır hastaneye gitmeme iki uc gun var söyleyeceğim doktora ilac veriyormuş. Cnku dayanamiyorum ve benim ayagima vuruyor ayak bileğime. Basamiyorum hic üstüne
Duygupoyrazada Hamileliğimin başından beri var kan değerlerim gayet iyi ben bunu kız çocuğu olmasına bağlıyorum 😀zaman zaman geçiyor ama hep bu ağrı var bende 36+3 gebeyim
Fatmaorhandoku Duygupoyrazada aslında İlk gebelıgımde oluyordu ama son ayda olmuştu oglum oldu bence kızla erkekle alakası yok arkadasların da dedıgı gıbı magnezyum eksıkkıgınden oluyormuş demek ki 🤣maden suyu iyi gelebilir sade soda falan
Fatmaorhandoku Ayza_52 gecmıs olsun canım benim de oyle cok agrım oluyor vajınada falan bende gidince soylicem yoksa boyle 3 ay gecmez yani