Canım mutlaka kansızlık olayını çözmelisin basit birsey değil hamilelikte pekmez iç ve doktorundan kan için destek ilaç kullan benim kansızlığım fazla yüksekti ve 35 haftada bebeğime kan yavaş gitmeye başladı kan akışım yavaşlamış kilo alımı durdu 2300 de kaldı ilerlemiyordu 37 ye kadar hersey yedim içtim kullandım 2500 e zor yükselttik kilo geriliği olunca 37 haftada doguma girdim rabbim herkesin gününde dogmayı nasip etsin kontrol altına almalısın ben kansızlığı umursamadığım için erken dogdu bebeğim benim elinden geleni yapmalısın insallah gununde dünyaya gelir bebeğin rabbim Sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin ❤️