Nimetttt Hanimlar merhabalar tranferin 6.günü beta test yaptırdım sonuc 1.20 cıktı yuklesebilirmi acaba bu değer 🙏😓😓
Anneolmayahasret Nimetttt lutfen 12.gunden once kan vermeyin hem uzuntu hem stres yapiyosunuz kendinize😔
Anneolmayahasret Nimetttt 12. Gunde tekrar verin kan yukselip yukselmiycegi aallaha kalmis… ben mecburen 9.gunu yapmistim test ve ogrenmistim ama 6.gun cok erken